20120127-stella_2011

På topp i Stella

Futatsu fortsetter å være blant de to mest premierte byråene i Stella, konkurransen for effektiv reklame.

Årets Stella utdeling ble en stor kveld for både Get og Mercedes-Benz som fikk anerkjennelse for effektiv bruk av kommunikasjon.

Get vant to stjerner og var blant bare fire cases i som ble belønnet i kategorien Kommunikasjon som virkemiddel i kortsiktige kampanjer. Mercedes-Benz brandkampanje, som har gått siden 2009 i Dagens Næringsliv, ble belønnet med hele tre stjerner i kategorien Langsiktig Merkevarbygging. Også her var nåløyet utrolig trangt, med bare fem premierte jobber og MB nest øverst. «Stellaprisene er en anerkjennelse av den jobben Futatsu Industries gjør sammen med sine kunder på å oppnå mest mulig effekt for anvendte kroner. Å påvise objektiv effekt i målgruppen er en forutsetning for å kunne riktig råd», er byråets kommentar.