begge deler - left and right

Futatsu betyr BEGGE DELER:

Presisjon og intuisjon. Kommunikasjonsplanlegging og konseptutvikling. Merkevarestrategi og kreative muligheter i alle flater. Grundig arbeidsprosess og ideer med gjennomslagskraft. Innovative kommunikasjonskonsepter og målbare resultater. Strukturell kunnskap og god magefølelse. Barnslig glede og nøyaktig gjennomføring. Research og humor. Venstre og høyre hjernehalvdel. Å kombinere begge deler er vanskelig når man ikke er skapt for det. Derfor skapte vi Futatsu Industries.

Det er kreativt når det er effektivt

Startet opp av erfarne folk fra mediabyråbransjen og reklamebyråverden i søken etter et miljø som under ett tak kunne utøve presisjon og intuisjon, så Futatsu Industries dagens lys i desember 2006. I sitt første driftsår ble byrået kåret til Norges 6 beste reklamebyrå av Norges 120 største annonsører i Kampanjes Byråprofil 2007. Slike kåringer skal man ta med en klype salt, men vi tror helhetstankegangen sakte men sikkert vil spre seg etter hvert som kunder etterlyser mer etterrettelighet og ROI.

Du skal få se hvilke muligheter du har

Det viktigste vi kan gjøre for deg som kunde er å gi deg en oversikt over dine muligheter, og deretter gradere disse utifra hvor kostnadseffektive de vil være. Det være seg på strategi som på det konseptuelle plan. Du skal få en tydelig anbefaling, men samtidig vite hva alternativene er og hva som er sterke og svake sider ved disse. Futatsu Industries skal være blant de aller beste generalistene innen kommunikasjonsfaget fordi merkevarer forvaltes best med et godt overblikk i en stadig mer fragmentert verden.

Vet du hvordan din kommunikasjon egentlig fungerer?

Kreativitet er ikke en kunstform utøvd av synsende byråfolk og sponset av kunder. Det er et verktøy for å oppnå bedre resultater med en lavere innsats i potten. Jo mer presis konseptet er, jo mer effektiv vil den være. Derfor skal vår kommunikasjon skape mer oppmerksomhet, involvering og motivasjon hos de riktige menneskene, tydeligere forskjell til konkurrentene og mer målbar effekt for færre investerte kroner. Først da er det et godt konsept og en god idé. For å vinne hjerter og lommebøker må man starte presist og deretter la sterke kreative krefter få boltre seg innefor de oppsatte parametre. Og så må man vite hva og hvordan man skal måle i etterkant.

Vi prioriterer ikke øl og gjørmebryting

Futatsu Industries leverer resultater, og ikke god stemning. Vi er ikke opptatt av å være Norges hyggeligste byrå. Ikke dermed sagt at vi er utrivelige eller sosialt avstumpete, i følge våre kunder er vi faktisk gode til å lytte og sosialt rimelig intelligente. Nei, vi tror bare at vår jobb er å fokusere på effekt og veien dit, og da blir alt annet sekundært.