Futatsu Industries er det eneste mediebyrået som er medlem i både mediebyråforeningen og reklambyråforeningen – Kreativt Forum. Det gjør oss til landets eneste kombinerte medie- og reklamebyrå.

 

Jada, vi vet. Mange sier de har begge deler, men vi er siden oppstarten i 2006 det eneste byrået som kombinerer et fullverdig mediebyrå med et fullverdig reklamebyrå i samme hus, i samme AS, i samme rom – ja ved samme bord!
Vi tror, i motsetning til andre miljøer som tenker samlebånd, at den meste effektive kommunikasjonen skapes ved at komplementær kunnskap sitter sammen som ett team – hele tiden. Vi produserer
løsninger helt ut i alle flater, og ikke bare firkanter og excel ark.

 

Topptungt team – lett til beins
Hos Futatsu Industries finner du noen av bransjens mest anerkjente strateger og plannere sammen med prisvinnende kreatører og durkdrevne prosjektledere. Det gjør at presisjonen øker, hastigheten likeså, samt at alle kundene får skreddersøm og “mer for pengene”. Ingen juniorkonsulenter med standardutkjøringer under armen.

 

Et kompakt miljø, men med ressursene som kreves
Et av Norges minste fullverdige mediebyråer i volum, men med ressurser og mannskap til å håndtere både krevende utfordrere og dominerende markedsledere.Vi jobber tett med mediehusene innenfor de fleste fagområder. Vi har installert alle viktige verktøy for valg, optimalisering, kjøp, booking og formidling av media. Og vi har erfarne rådgivere som evner å utnytte potensialet som ligger i fornuftig bruk av disse verktøyene.

 

Litt over snittet opptatt av kommunikasjonseffekter
Futatsu Industries består av folk som ikke nøyer seg med å jobbe med krevende kunder innen kommunikasjonsfaget. Vi skriver i tillegg artikler, bøker og cases, og holder foredrag om forskjellige aspekter ved mediestrategi og kommunikasjonseffekter. Kunnskap blir til ved å systematisere erfaringer – egne som andres.

Ingen stordriftsfordeler
Hos Futatsu teller hvert enkelt prosjekt, og vi måler oss selv på effekt. Derfor finnes det ingen standarder eller rutiner for ”kunder av din størrelse”. Fordi alle problemstillinger er unike, vil hver eneste løsning bli unik. Det strider mot stordriftsfordelstenkerne og porteføljeforvalterne. Men så er vi som sagt ikke som alle andre.