20100607-trygve_kf

AD til Futatsu Industries

Trygve Sørli (31) begynner som kreatør hos Futatsu Industries og forlater dermed TBWA etter 3 år.

Futatsu Industries har i det siste fått kunder som Norwegian Broker, Sørlandschips, Ramirent, Synnøve Finden, Mills og Continental dekk, og 2010 ser ut til å bli det beste året i byråets litt over 3 år gamle historie. Med en økende oppdragsmengde både innen rådgivning, samt analog og digital konseptjobbing, fortsetter Futatsu derfor å fylle på med flinke folk i Nedre Vollgate.

-Trygve er en modig idémaker, en formsterk og nysgjerrig fyr som passer godt i vår åpne måte å jobbe på der alle kreative jobber på samtlige briefer, sier kreativ leder Aris Theophilakis. Trygves forsterkning og motstand blir viktig i vår fortsatte leveranse av presisjon og intuisjon, sier han.

Trygve Sørli kommer fra TBWA der han har jobbet som Art Director i 3 år, en jobb han fikk etter utplassering fra Westerdals. I TBWA jobbet han bla med kunder som Nissan, Stokke, Helsedirektoratet, Fargerike, Tryvann, Discovery Channel, Ikano, Xtra Personell og Steen & Strøm. Han har i tillegg mange års erfaring som grafiker.